ŞUTSO +90 414 318 18 00 bilgi@sutso.org.tr

Üye Firma Güncelleme Formu

Lütfen Firma Ortaklarını Belirtiniz.
Varsa lütfen belirtiniz...

Üye Bilgi Güncelleme Yönetimi

Üye bilgi güncellemeleri 2 yılda 1 kez tüm üyelerle telefonla iletişime geçilerek/hizmet alımı yoluyla ziyaret edilerek yapılır.

  • Alınan tüm bilgiler Bilgi İşlem Uzmanı tarafından Odaplus ve SMS sistemine girilir.
  • Ticaret Sicil kayıtlarında bir güncelleme söz konusuysa Türk Ticaret Kanununun gereklilikleri göz önünde bulundurularak Ticaret Sicil Müdürlüğü tarafından gerekli güncellemeler yapılır.
  • Üye talepleri doğrultusunda bilgi güncellemesi yapılacaksa web sayfasında bulunan "Üye Bilgi Güncelleme Formu" ya da Odada bulunan Üye Bilgi Güncelleme Formları vasıtasıyla güncelleme yapılır.
  • Alınan formlar her hafta Bilgi İşlem Uzmanı tarafından sisteme girilir.

Başvurularınızı online yapabileceğiniz gibi, Başvuru formunu indirerek info@sutso.org.tr adresine veya Odamızın 318 18 11 nolu faks numarasına göndererek de yapabilirsiniz...

Bilgi için Tel: +90 414 318 18 00

Başvuru formunu indirmek için tıklayınız

Kurumlar & İştirakler

Şutso Medya